Je rozhodnuté. Slováci rozhodli o tom, ktorí influenceri a vlogeri zvíťazili v 1. ročníku najväčšej ankety v slovenskom online priestore. Viac ako 183-tisíc hlasujúcich vybralo spomedzi dvoch stoviek nominovaných 9 víťazov v jednotlivých kategóriach Social Awards Slovakia. Víťazov hlasujúci i slovenskí influenceri spoznali v prenose Televízie Markíza v utorok večer na online platforme Markíza Plus. Kto si teda odniesol víťaznú trofej?
Motto Social Awards Slovakia, že „S vplyvom prichádza zodpovednosť“ sa dokonale naplnilo už v prvej kategórii BEST Public Responsibility. V tej si prvenstvo odniesla akčná reportérka, ktorá upozorňuje na spoločenské a sociálne problémy, Kristína Kovešová. V kategórii BEST Entertainment zvíťazil Fero Joke, ktorý svojmu publiku s humorom prostredníctvom videí nastavuje zrkadlo spoločnosti. V BEST Community page potvrdili svoju originalitu a silu komunity fanúšikov admini Zomri. Cenu v kategórii BEST Food získala Adriana Poláková, ktorá láskou k pečeniu inšpiruje aj na sociálnych sieťach. V Best Fitnes and health zvíťazila fitness trénerka Lucia Mokráňová.
Pozrite si ocenených v najväčšej ankete slovenského internetu 🤩👇
#socialawardsslovakia #markizaplusPozrite si ocenených v najväčšej ankete slovenského internetu.
Víťazkou kategórie BEST Family sa stala obľúbená, tvorivá a zodpovedná „MAMA“ Kristína Tormová. „To je prvýkrát v živote. Ja vždy vyhrávam iba druhé miesto. Môj muž si už zo mňa robí srandu. Ďakujem ľuďom, že za mňa hlasovali. Na svojich sociálnych sieťach upozorňujem na to, že ten reálny život je lepší ako ten na sociálnych sieťach,“ povedala s úsmevom Kristína Tormová. Gabriel Lovas alias This is Slovakia zvíťazil v kategórii BEST Travel a hlasujúci tak ocenili jeho prezentáciu krás a tradícii Slovenska. Lucii Sládečkovej patrí prvenstvo v BEST Beauty and lifestyle. Na jej instagramovom účte @lucidstyle_official inšpiruje publikum svojimi skúsenosťami a radami v líčení, ako byť štýlový a zároveň zostať sám sebou. Za kráľovnú v kategórii No Limits si hlasujúci zvolili a víťazstvo dopriali Zuzane Plačkovej.
Cena poroty pre @zuzanadi
Špeciálnu cenu poroty, určenú pre profil s menej ako 10 000 followermi, získala Zuzana Dutková so svojím profilom @zuzanadi. Porota v zložení: influencer Daniel „Gogo“ Štrauch, riaditeľ PR a marketingu TV Markíza Michal Borec, spoluzakladateľ serveru Startitup Group Marek Šándor, redaktorka Stratégií Patrícia Žilková, art director z agentúry Zaraguza Michal Mazan, Miroslava Jarošová a Ľubomír Šulko za agentúru PR.Konektor vybrala Zuzana Dutkovú práve pre jej prácu na propagácii udržateľnosti a zodpovedného prístupu k životnému prostrediu. Ocenila tiež jej edukatívny prístup a výhrou jej chce pomôcť k získaniu širšieho publika. „Ďakujem veľmi pekne. Veľmi si to vážim. Naozaj ma to prekvapilo. Som veľmi rada, že sa udržateľnosť a zodpovednosť dostala do týchto kruhov a že ste si všimli moju prácu,“ povedala pri preberaní ceny Zuzana Dutková.
Úspech vďaka partnerom
„Mám za sebou najťažší ale najintenzívnejší rok vo svojom živote. Aj enormný záujem divákov počas premiéry nám spôsobil menšie technické problémy, ktoré sme však za pár minút zvládli. Chcem sa poďakovať každému jednému hlasujúcemu, bez ktorých by táto anketa nemala zmysel, zároveň každému nominovanému a samozrejme víťazom pogratulovať. Tiež všetkým nominovaným, o ktorých táto anketa bola. Obrovská vďaka patrí najmä partnerom nášho projektu - filantropovi a prezidentovi holdingu ECO Investment Milanovi Fiľovi a Pavlovi Kožíkovi z investičnej skupiny Proxenta. Patrí im vďaka za to, že verili nášmu projektu a podporili nás v časoch, keď to nie je samozrejmosť. Rovnako tak ostatným partnerom, ktorí podporili Social Awards Slovakia“ hodnotí prvý ročník Social Awards Slovakia organizátor ankety Štefan Šperka. Podľa organizátora si pár dní oddýchne a následne s tímom vyhodnotí prvý ročník. „A začneme naplno pracovať na druhom ročníku. Samozrejme, ani my sme sa nevyhli zakopnutiam, no o tom je každý takto živý projekt a my sa budeme snažiť z roka na rok zlepšovať tak, aby druhý ročník bol ešte lepší ako ten prvý,“ dodáva Šperka.
Prvý ročník ankety, Social Awards Slovakia získal na svoju stranu silných partnerov značku tradičnej slovenskej papierovej hygieny pre domácnosť Harmony, investičnú skupinu PROXENTA, kliniku Dr. Martin a T.O.P. AUTO. “Sme radi, že sme mohli byť partnerom tohto jedinečného projektu, ktorý aj v neľahkých časoch pandémie koronavírusu zaujal Slovensko a stal sa hneď v prvom roku najúspešnejším podobným projektom v slovenskom online priestore. Social Awards Slovakia ukázali, že nie sú projekt na jedno použitie. Gratulujeme všetkým víťazom v jednotlivých kategóriách. Tiež by som chcel pogratulovať víťazovi hlavnej ceny, ktorou je exkluzívny pobyt na Kube. Vďaka našim podnikateľským aktivitám je totiž Kuba pre nás druhým domovom. Víťazovi ukážeme ostrov tak, ako by ste ho nikdy nemal šancu vidieť. Postaráme sa o ubytovanie v historickej vile či luxusnom hoteli, variť vám bude náš kuchár a voziť ulicami Havany vás bude náš šofér. Ochutnáte vynikajúci rum a samozrejme, kubánske cigary. A neostaneme len v Havane. Vydáme sa na cestu na sever ostrova, kde vám okrem iného v meste Caibarién v provincii Villa Clara ukážeme našu továreň na výrobu cukroviniek,” zhodnotil 1. ročník ankety generálny riaditeľ investičnej skupiny Proxenta Pavol Kožík.
rNUlife.sk / Ľubomír Šulko, PR