Je jedným z najinšpiratívnejších mladých Čechov. Dostal sa do zoznamu úspešných 30 pod 30, bodoval v Eurovízii, objavil sa na obálke časopisu Elle Man, no predovšetkým, tvorí skvelú hudbu. Jeho skladby dosahujú stámiliónové pozretia na youtube a patrí tiež k najviac streamovaným umelcom v českej histórii. Na jeho novinku Lalalalalalalalalala fanúšikovia netrpezlivo čakali. Je nielen o odmietaní faloše sociálnych sietí, sveta neúprimných vzťahov, ale opisuje i ťažký údel umelca v dobe covidovej.
Nedávno oslávil sladkých 25, no na konte má toho viac ako mnohí oveľa starší umelci. Mikolas Jozef už dokázal, že patrí k najúspešnejším českým hudobníkom. V 17-tich získal najvyššie ocenenie od London Academy of Music and Dramatic Arts, v Eurovízii bol dosiaľ najúspešnejším Čechom, keď dosiahol na šiestu priečku, a dnes jeho skladby doslova valcujú internet.
„Mikolas má zaujímavý príbeh. Kariéru začal hraním na ulici – buskingom, pracoval tiež ako model pre značky Prada, Diesel a podobne. Na tvorbu hudby a výrobu videoklipov si zarábal upratovaním kancelárií. Dnes je veľmi úspešným hudobníkom, ktorý má 52 miliónov streamov v rámci jeho Top 10 populárnych singlov a viac ako 100 miliónov pozretí na Youtube. Kariéru si vybudoval vlastným písaním hudby a textov, ako aj réžiou a choreografiou klipov,“ vraví jeho slovenský manažér Dalibor Frankovič.
„Singel je reakciou na súčasnú zložitú dobu, je o odmietaní neúprimných vzťahov, takzvaných fake love, o odmietaní falošného sveta sociálnych sietí, ale tiež o zložitej situácii umelcov v dobe, keď je ohrozená ich existencia a neprichádzajú pre nich žiadne skutočné riešenie,“ vysvetľuje Mikolas.
Viac na webe: www.mikolasjosef.com
rNUlife.sk / Eva Sládková, PROPAGANDA HOUSE