Digitalizácia, efektívna marketingová podpora regiónov a podnikateľov sú priority agentúry CzechTourism na roky 2021-2025. Podľa nedávno prezentovanej stratégie cestovného ruchu v jej pražskej centrále medzi ďalšie priority na najbližšie päťročné obdobie patrí transparentnosť a riadenie destinačnej značky Česká republika.
„Dlhodobo patrila Česká republika medzi najbezpečnejšie krajiny, ale pandémia COVID-19 s touto istotou výrazne zakývala. Musíme overiť, ako sa naša pozícia zmenila a pripraviť také marketingové aktivity, ktoré opäť dostanú Česko medzi najobľúbenejšie destinácie u zahraničných turistov,“ komentuje novú stratégiu riaditeľ agentúry CzechTourism Jan Herget.
Podľa neho stratégia bude implementovaná pomocou ročných akčných plánov, ktoré vytvoria podľa konkrétnej situácie na trhu. Akčné plány vedenie agentúry chce so zástupcami regiónov štvrťročne revidovať. „Budeme sa snažiť nastaviť jasný poriadok a pravidla pre komunikáciu s regiónmi a podnikateľmi a dostať ich ponuku na internet do celého sveta,“ dodal Jan Herget.
Strategii agentury CzechTourism a destinace Česká republika 2021-2025 naleznete ZDE
Pavol Erdziak / rNUlife.sk