Kofola prichádza s novou kampaňou Láska má 1000 mien

Komunikácia Kofoly bude aj tento rok plná lásky. Už v najbližších dňoch sa na televíznych obrazovkách ukáže, že láska je síce len jedna, ale môže mať veľa mien. Či už sú láskyplné pomenovania partnera nežné, vtipné, alebo aj trochu štipľavé, vždy vyjadrujú jedinečné puto, ktoré spája dvoch milujúcich ľudí a dotvárajú príbeh ich lásky. A práve prezývky medzi partnermi sa teraz stávajú hlavným motívom aktuálnej kampane Kofoly - Láska má 1000 mien.

Kampaň štartuje na Slovensku aj v Česku sériou spotov na internete a v televíznom vysielaní v stredu 24. marca. „Téma lásky je pre Kofolu kľúčová. V našej komunikácii dlhodobo pracujeme s milostnými príbehmi a sloganom “Keď ju miluješ, nie je čo riešiť”. Motív prezývok vyjadrujúcich lásku a náklonnosť predstavuje pokračovanie tejto linky,“ hovorí marketingový manažér Kofoly Břetislav Koláček.

Spoty kampane Láska má 1000 mien sa odohrávajú v prostredí kempu a natáčali sa priamo v srdci vodáctva, na brehu Vltavy neďaleko Českého Krumlova, ktorý je aj Slovákom dobre známy. Láskyplné prezývky v nich hrajú hlavnú úlohu a diváci sa môžu tešiť na „Papuľku“ a „Bimbásika“ v slovenskej verzii a „Potvůrku“ s „Prdelkou“ v tej českej. Vďaka nim aj v množstve ľudí nájdu hlavní hrdinovia svoju lásku.

„Natáčali sme vlani na jeseň v pomerne náročných podmienkach. Už sa dosť ochladilo a navyše sa musel štáb vyrovnať s prísnejšími opatreniami súvisiacimi s pandémiou. Napriek všetkým ťažkostiam však na pľaci nechýbala zábava a láskyplná atmosféra, čo verím pocítia aj samotní diváci,“ hodnotí natáčanie brand manažérka značky Monika Hrstková. Videá pre kampaň vytvorila Woman Agency a natáčanie zabezpečila agentúra Filmservice. Réžie sa ujal Tomáš Mašín.

rNUlife.sk / Lenka Puzlíková, 1st class

Vyjadri svoj názor na článok
Odpad! Menej takýchto článkov

Loading...
Super! Viac takýchto článkov

Diskusia

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.