Heads Up: Najväčšia marketingová konferencia s Richardom Shottonom

Je čas opäť zdvihnúť hlavy a využiť aktuálne dianie ako nové príležitosti pre vašu značku, biznis či rast! Na konferencii Marketing RULEZZ 2022 – Heads UP vám ukážu, ako na to. A k tomu konečne po 2 rokoch poriadny networking, ako má byť. Budú tam všetci!

• najväčšia a najdôležitejšia marketingová konferencia na Slovensku
• ako keynote spíker vystúpi Richard Shotton, behaviorálny marketér, autor bestselleru The Choice Factory
• tematické bloky počas celej konferencie venované rôznym oblastiam marketingu
• dôraz na nové trendy v marketingu a komunikácii

Staňte sa partnerom a oslovte celú slovenskú marketingovú brandžu!
27. 9. 2022, Stará Tržnica, Bratislava + livestream + archív

Lístky si kúpite tu.

Konfrencia sa bude konať v Starej tržnici

• Viac ako 40 spíkeriek a spíkrov zo Slovenska aj zo sveta, napríklad z P.S. Digital, Zľavomatu, Pretlaku, Dedolesu, JOJ, Forbes, SME…

• 1000+ (offline + online) účastníkov z marketingových oddelení najväčších značiek, reklamných, digitálnych, mediálnych a PR agentúr, novinárov, blogerov a freelancerov

• Program bude prebiehať paralelne na 3 scénach: hlavný stage a 2 workshopové miestnosti

• V každom bloku bude venovaný inému odvetviu marketingu a komunikácie a pohľadom na ne (brand, digital, PR, médiá, …)

O Richardovi Shottonovi

• Richard začínal kariéru v brandži ako mediálny plánovač. Skúsenosti naberal pri práci so značkami Coca-Cola, Lexus a Compare the market a takto podkutý praxou začal aplikovať behaviorálnu vedu na marketingové problémy.

• Založil poradenskú spoločnosť Astroten, ktorá aplikuje behaviorálnu vedu na marketing a napísal knihu The CHOICE Factory, ktorá je bestsellerom v oblasti aplikácie behaviorálnej vedy do reklamy.

• Marketérom ponúka nové pohľady a systematicky vyvracia mýty (napríklad nedávno marketérov upozornil, že jeden atribút značky zakomponovaný do reklamy je síce uchopiteľnejší, ale tri atribúty výraznejšie zvyšujú jej preferencie).

• Rovnako marketérov učí pracovať so značkou a jej signálmi, ktoré ovplyvňujú stádovitú povahu človeka a jeho správanie. Richard má otvorenú myseľ a s publikom rád zdieľa svoje skúsenosti a zistenia, preto je ideálny inšpirátor pre všetkých marketérov, ktorí sa chcú vo svojej profesii rozvíjať.

Nič sa nedá robiť. Keďže Peter Šebo je za TheMarketers.biz stále programovou i organizačnou dušou konferencie Marketing RULEZZ 2022, ktorá vstupuje do svojej druhej dekády, nebolo nikoho iného, kto by vedel poskytnúť lepšie informácie ako on. V krátkom rozhovore nájdete všetko podstatné.


TAKŽE PREČO? PREČO TENTO ROK HEADS UP?


Pandémia... Vojna na Ukrajine... Inflácia a drastický rast cien... A to všetko s nepredvídateľným dopadom na spotrebiteľov či klientov a zadávateľov reklamy. Všetci v marketingovej a komunikačnej branži potrebujeme nové nápady a inšpirácie, nové insighty a samozrejme novú nádej a chuť do práce. Práve preto naša konferencia prichádza s aktuálnym posolstvom: Heads UP!

ČO TO BUDE ZNAMENAŤ PRE PROGRAME KONFERENCIE A KOHO TENTO ROK UVIDÍME?

Sme radi, že ako keynote naživo vystúpi Richard Shotton z UK, jeden z najlepších behaviorálnych marketérov učasnosti. Autor bestselleru The Choice Factory a znalec spotrebiteľského rozhodovania vo svojom keynote priblíži, ako sa zmenili zákazníci vplyvom vonkajších okolností, na čo si musíme ako marketéri dávať pozor a naopak, čo je v tejto dobe paradoxne jednoduchšie, aj keď to tak možno na prvý pohľad nevyzerá.


Uvidíme aj viacerých spíkrov s inšpiráciami zo zahraničia - Česko, Južná Kórea, CEE či rovno celý svet. To sú minulé a súčasné pôsobiská našich spíkrov, ktorí prinesú zaujímavé pohľady na riešenie kríz, neštandardných situácií a výziev v prostrediach, ktoré možno nepoznáme až tak detailne. O svoje skúsenosti sa s nami podelia zástupcovia firem ako Dedoles, Eset alebo Mars Inc. a mnohí ďalší.


Dominovať budú aj kľúčové témy dneška – ľudia, peniaze, riadenie budgetov, kreativita či motivácie ako takej. Chýbať nebudú ani aktuálne trendy ako TikTok, Metaverse, NFT, vyhodnocovanie efektivity influencerov... Jednoducho všetko, čím žije a v najbližšom období bude žiť marketingová a komunikačná brandža nielen na Slovensku.

Chceme tiež ukázať, že dobré a kreatívne nápady vznikajú aj v krízach. O poriadnu dávku inšpirácie sa už tradične v jednom celom bloku postarajú kreatívci z Čiech a zo Slovenska, ktorí ukážu, ako sa s nepriazňou okolností popasovali v agentúrach pre svojich klientov. A popritom bude vytvorený priestor aj pre brandžové témy z dielní ADMA, APRSR a IAB Slovakia, ktoré predstavia novinky vo svojom odvetví marketingu a komunikácie a prinesú tak medzi marketérov svoje vlastné pohľady témy.

Každý rok sa snažíme namiešať koktejl spíkrov tak, aby sme priniesli svetovú kvalitu, slovenské stálice ale pracujeme aj na tom aby sme objavili nové "skryté poklady" medzi inšpiratívnymi značkami a spíkrami zo Slovenska. Všetko naznačuje tomu, že tento rok by sa nám to opäť mohlo podariť a našich 1000+ offline + online účastníkov zažije nezabudnuteľný deň plný užitočných informácií, inšpirácie a networkingu. Už 27.9. v Starej tržnici v Bratslave.

BUDE MARKETING RULEZZ 2022 TENTO ROK LEN NAŽIVO ALEBO AJ ONLINE?

Naživo, ale po pozitívnych skúsenostiach z minulého roka opäť pripravujeme aj možnosť pripojiť sa účastníkom cez livestream. Vychádzame tak v ústrety agentúram či zadávateľom mimo Bratislavy, aby mohli Marketing RULEZZ sledovať naživo aj na druhom konci Slovenska či aj z Česka. Okrem individuálneho livestreamu prinášame aj novinku - Multistream, kde sa môže pripojiť až do 10 ľudí na jednu objednávku vo zvýhodnenej cene. A samozejme, chýbať nebude ani megaúspešný Firemný livestream pre VŠETKÝCH zamestnancov jednej firmy. Viac info na našom webe www.marketingrulezz.sk.

FACEBOOK

PROGRAM

VSTUPENKY

rNUlife.sk / marketingrulezz.sk / marketeris

Vyjadri svoj názor na článok
Odpad! Menej takýchto článkov

Loading...
Super! Viac takýchto článkov

Diskusia

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.