Rodina Warner Music sa rozrástla o britský tanečný label STEREOHYPE. Počas lockdownu v rocku 2020 značku založil James Hype, populárny producent a DJ, ktorý minulý rok uspel so singlom Ferrari.
Skladba sa dostala až na vrchol hitparád v Taliansku, Belgicku, Holandsku a skvelo fungovala aj u nás. Len na Spotify nahrávka pozbierala cez 340 miliónov prehraní.
Keď sa spojí jeden z najúspešnejších britských umelcov súčasnosti – dvadsaťtriročný DJ James Hype a charizmatický spevák Miggy Dela Rosa, nemohlo vzniknúť nič iného ako skvelý tanečný hit, ktorý nejakú dobu búral rebríčky na streamoch a mal rozhodne potenciál stať sa hymnou letných festivalov. Z tejto spolupráce totiž vznikol singel „Ferrari“ – dokonale kombinujúci charakteristické Jamesove basové linky s Miggyho nezameniteľným vokálom. Pozornejší poslucháči si všimnú, že track je založený na legendárnom songu „I Need A Girl Part 2“ od P. Diddyho.
„Keď som začal tvoriť, mal som túžbu nahrávať tie najlepšie skladby pre svoje vlastné DJ sety. STEREOHYPE je vlastne akési rozšírenie," hovorí hudobník zo severozápadu Anglicka.
Prvou položkou, ktorá sa na značke STEREOHYPE s podporou Warner Music objavila, je singel Helicopter. James Hype ho vydal 27.1.2023.
rNUlife.sk / Renáta Tomášová, Warner music