Registrácia do národného kola súťaže pre mladých profesionálov a tvorcov z oblasti reklamy, marketingu, PR, umenia a dizajnu Young Lions Slovakia odštartovala.
Do súťaže sa môžu zapojiť 2-členné tímy zložené zo súťažiacich s vekom do 30 rokov (narodení 23. júna 1992 a neskôr) v 5 súťažných kategóriách:
DIGITAL, FILM, MEDIA, PR, PRINT. Úlohou tímov je v časovom limite 24 hodín vypracovať súťažný brief, ktorého zadanie je zverejnené až v deň spustenia súťaže v danej kategórii a v zmysle pravidiel držiteľa licencie – festivalu Cannes Lions. Výstupy súťažných tímov následne hodnotí porota súťaže, ktorá rozhodne o víťazoch a udelení ocenení BRONZ, STRIEBRO, ZLATO.
Víťazné tímy z každej kategórie postúpia do medzinárodného kola súťaže Young Lions Competition 2023, kde budú reprezentovať Slovensko v medzinárodnej konkurencii.
“Po minuloročnom heroickom výkone slovenskej výpravy, kedy sa podarilo 3 súťažným tímom získať shortlisty a v kategórii MEDIA dokonca shortlist premeniť na ZLATO je to pre nás veľký impulz do ďalšej práce. Vďaka našim partnerom sa nám aj tento rok podarilo otvoriť 5 súťažných kategórií, kategórie MARKETERS a DESIGN ešte čakajú na podporovateľov. Týmto by som rada vyzvala zadávateľov a klientov, ak by chceli pomôcť dobrej veci, aby prevzali záštitu nad voľnými kategóriami a priniesli súťažné non-profit zadania”, hovorí Silvia Cyprichová, výkonná riaditeľka Klubu reklamných agentúr Slovenska a zástupkyňa organizátora súťaže.
Registračný poplatok do súťaže je 120 eur na súťažný tím v jednej kategórii
Organizátori s finančnou podporou partnerov kategórií hradia registračný poplatok do súťaže, ubytovanie, letenky i vstup na 70. ročník najprestížnejšieho reklamného podujatia roka Cannes Lions International Festival Of Creativity, ktoré sa uskutoční 19.-23. júna 2023.
Dávajú tak mladým profesionálom príležitosť odprezentovať svoje skills na medzinárodnej úrovni a získať svetové know-how. Vďaka lokálnemu kolu, ktoré má rovnaké podmienky ako to medzinárodné sú súťažiaci dobre pripravení ukázať svoj talent v najlepšom svetle.
Harmonogram súťaže:
20. februára - 16. marca 2023
- registrácie súťažných tímov do súťaže a jej jednotlivých kategórií - registrovať sa do kategórie je možné až do termínu zverejnenia zadania na webstránke podľa oficiálneho timeplanu, t.j. pre poslednú kategóriu až do 16. marca 2023 do 8:59 hod.
2. marca - 16. marca 2023
- zverejňovanie zadaní v jednotlivých kategóriách a práca súťažných tímov na zadaniach (termíny zverejnenia zadaní v jednotlivých kategóriách sú uverejnené na webstránke súťaže)
17. apríla 2023
- 1. zasadnutie poroty, zverejnenie shortlistovaných prác a kontaktovanie tímov
21. apríla 2023
- verejné prezentácie shortlistovaných prác súťažnými tímami (online) v kategóriách DIGITAL, MARKETERS, MEDIA, PR
- 2. zasadnutie poroty, udelenie ocenení BRONZE, SILVER, GOLD v jednotlivých kategóriách a vyhlásenie víťazov Young Lions Slovakia 2023
19. - 23. júna 2023
- medzinárodné kolo súťaže Young Lions Competition 2023 a medzinárodný reklamný festival Cannes Lions
Partneri kategórií: Asociácia mediálnych agentúr (AMA), BRATISLAVA TOURIST BOARD, Heineken Slovensko, Slovenská sporiteľňa, Telekom
Mediálni partneri súťaže: StartItUp, Pretlak, Shutterstock
Young Lions Slovakia
Young Lions Slovakia je národným kolom prestížnej medzinárodnej súťaže Young Lions Competition, ktorá je štandardne súčasťou medzinárodného festivalu Cannes Lions. Víťazstvo v národnom kole súťaže slúži ako nominácia do medzinárodného kola.
Organizátorom súťaže Young Lions Slovakia je spoločnosť Ad Awards Association, s.r.o., ktorá je reprezentantom prestížneho reklamného festivalu Cannes Lions na Slovensku, Klub reklamných agentúr Slovenska, ADC Slovakia a odborný mesačník Stratégie.
rNUlife.sk / Redakciu informovala Silvia Cyprichová