Spoločnosť Avon verí v ženskú silu. Značka už roky odhodlane tvrdí, že keď si ženy uvedomia svoj potenciál, spustia lavínu pozitívnych zmien nielen vo svojom okolí, ale aj na celom svete. Žiaľ, rodová nerovnosť, ktorá má v našej spoločnosti ešte stále svoje miesto, naďalej dusí ich silné stránky, ničí im sebavedomie a zatláča do úzadia ich talent. Práve preto prišla značka Avon s novou správou o globálnom pokroku žien.
Správa Global Progress for Women Report osvetľuje ich skúsenosti vo svete práce či financií, ale taktiež jasne poukazuje na nerovnosti, ktoré im bránia naplniť svoj potenciál.
Tento výskum odhaľuje aj viacero smutných faktov. Alarmujúce je napríklad to, že viac ako tretina opýtaných žien sa domnieva, že začať podnikať je dnes pre muža oveľa ľahšie, ako pre ženu. Spoločnosť Avon sa preto rozhodla zistiť, kde všade cítia ženy v súčasnom svete nerovnosť.
Desivé čísla, ktoré by sme mali zmeniť
Nový výskum Avonu odhaľuje, že nedostatok flexibilných pracovných príležitostí trápi až 48 % respondentiek, nižší zárobok znepokojuje až 46 % žien a nerovnaké podmienky na realizáciu vlastného podnikania skľučujú až 29 % opýtaných. Tieto oblasti sú teda podľa žien poznačené najväčšou nerovnosťou. Takto nastavené podmienky, ktorým dennodenne čelia, podľa nich brzdia ich pracovný aj finančný potenciál. Správa Global Progress for Women, ktorá odráža názory viac ako 7000 žien zo siedmich krajín takisto uvádza, že viac ako tri štvrtiny žien, presnejšie 77 % z opýtaných, túži zarábať viac peňazí. Zároveň sa 35 % z nich domnieva, že podmienky na založenie vlastného biznisu nahrávajú skôr mužom.
Avon umožňuje ženám finančnú nezávislosť
Kozmetická spoločnosť Avon viac ako 135 rokov bojuje za práva žien obchodným modelom, ktorý im umožňuje finančnú nezávislosť. Z tohoto dôvodu vyzýva značka všetky ženy, aby sa postavili prekážkam, ktoré im bránia v rovnakom prístupe k práci či zárobkom. Svoju filozofiu pritom Avon potvrdzuje deň čo deň. Viac ako 20 % z každého predaja značka investuje do budúcnosti žien. Každý, kto si kúpi produkt od Avonu teda pomáha ženám prosperovať a vytvárať lepšiu budúcnosť pre nás všetkých.
Pri príležitosti Medzinárodného dňa žien však nezabúdajme ani na silu pekného a kvalitného rúžu. Netreba ho podceňovať, pretože niekedy dokáže žene dodať nielen sebavedomie, ale aj potrebné odhodlanie. Často pritom stačí len jeden špičkový kozmetický produkt.
Tým najnovším od Avonu je Hydratačný matný rúž Hydramatic. Je to prvý matný rúž na svete s hydratačným stredom s kyselinou hyalurónovou. Rúž HYDRAMATIC zaistí intenzívnu matnú farbu, no zároveň dlhotrvajúci vzhľad hydratovaných, plnších a hladších pier. „Výrazná navonok, starostlivá vo vnútri.“ V tomto duchu sa nesie celá nová kampaň od Avonu. Kreatívny koncept vychádza z duality výrobku. Rúž je matný – výrazný, no zároveň starostlivý vďaka jedinečnému zloženiu s obsahom hydratačných zložiek. Presne tak, ako ženy, ktoré sú tiež výrazné, odvážne aj starostlivé zároveň.
Táto unikátna novinka, ktorá je dostupná v 15 intenzívnych matných odtieňoch, zaujala aj jednu z najpopulárnejších českých speváčok, herečiek a influenceriek súčasnosti – Sharlotu. Tá je známa svojim mimoriadnym citom pre trendy. Je jedno, či umelecké, fashion alebo tie kozmetické. Práve preto bola Sharlota hlavnou hviezdou osláv live eventu DARE TO BE BOLD, ktorý spoločnosť Avon usporiadala 8. marca na oslavu Medzinárodného dňa žien.
„Podľa mňa je táto novinka skvelá beauty vychytávka. Som z nej úplne nadšená a sama som všetky odtiene starostlivo testovala. V mojej profesii používam takmer výhradne matné rúže, pretože na kamere aj na javisku vyzerajú skrátka lepšie. Neustále zmeny teplôt, ostrá žiara reflektorov aj môj nedostatočný pitný režim si žiaľ často vyberajú svoju daň v podobe vysušených a mdlých pier. Preto sa nových rúžov HYDRAMATIC nemôžem nabažiť. Konečne majú moje pery nielen úžasnú matnú farbu, ale sú navyše aj dokonale hydratované a vyživené. A z čoho som nadšená najviac, je možnosť miešať viacero odtieňov. To je úplná bomba,“ nešetrila chválou Sharlota.
rNUlife.sk / TS Miriam Ballová