„Nie nie, ja nemusím, ja už ho vidím,“ zaznieva pred Vianocami z televíznych obrazoviek už po devätnásty krát. Vianočná reklama Kofoly, kde ocko s dcérkou stretnú na prechádzke lesom „zlaté prasiatko“, bude súčasťou jej vianočnej kampane aj tento rok. Spot predstaví aj špeciálny darček pre fanúšikov značky a vianočných tradícií, ktorý Kofola uplietla spolu so značkou Fusakle.
Mäkká a hrejivá kolekcia ponožiek, šálov a čiapok, v krásnom kofoláckom vianočnom dizajne, je dostupná na stránke www.kofola.sk a bude v ponuke až do vypredania. Kofola už tradične doplnila svoje portfólio aj o dve vianočné limitované edície, tentokrát v príchutiach Kofola Karamel a Kofola Jablko so škoricou.
Zlaté prasiatko zabodovalo v celom ČeskoSlovensku
Hoci to tak na začiatku v roku 2003 nevyzeralo. V Česku sa síce vianočný zvyk s držaním pôstu a čakaním na zlaté prasiatko dodržiaval už od stredoveku, ale u nás toto spojenie nebolo až také rozšírené a v niektorých častiach Slovenska poveru so zlatým prasiatkom vôbec nepoznali.
Dnes, po 19 rokoch, však už vetu „ak vydržíš celý deň nepapať, tak uvidíš zlaté prasiatko“ pozná skoro každý. Reklama na Kofolu dokonca patrí v oboch krajinách k tým najznámejším a najočakávanejším a moment, keď sa prvýkrát objaví na televíznych obrazovkách, je pre mnohých práve tou chvíľou, kedy začínajú prípravy na sviatky, vrátane vymýšľania a zháňania tých pravých vianočných darčekov. „Tento rok začíname kampaň o niečo skôr, aby sme dali fanúšikom Kofoly včas vedieť o novej kolekcii kofoláckych darčekov,“ popisuje dôvod štartu kampane už na začiatku novembra Nikola Gschwentnerová, manažérka značky Kofola.
Kofola a Fusakle uplietli vianočnú kolekciu
„Chceli sme sa všetkým našim fanúšikom poďakovať za vernosť a priniesť im tieto Vianoce malý darček. Veď bez ich priazne by sme naše „zlaté prasiatko“ nepúšťali na obrazovky zas a znova. Darček je samozrejme, ako inak, tradičný. Každý z nás si už niekedy po stromčekom našiel niečo mäkké, hrejivé. U detí síce takéto darčeky nepatria medzi favoritov, ale dospelí z nich majú často veľkú radosť. Preto sme sa spojili s lokálnou značkou Fusakle a uplietli spoločne limitovanú kolekciu ponožiek, čiapok a šálov v prasiatkovom dizajne, ktorý si zamilujete,“ hovorí Nikola Gschwentnerová.
Vianočné KofoMäkkúše si budú môcť všetci fanúšikovia kúpiť na stránke www.kofola.sk. Kofola fandí udržateľnému prístupu vo všetkých sférach života, aj v oblečení a obuvi, a preto výťažok z predaja vianočných KofoMäkkúšov poputuje na podporu slovenských výrobcov textilu, oblečenia a obuvi, združených v iniciatíve Obleč sa doma.
„Už teraz môžeme prezradiť, že máme v pláne celý výťažok investovať späť a vytvoriť tak ďalšie príležitosti pre lokálnych výrobcov. Namiesto oslovovania zahraničných partnerov sa chceme aj v budúcnosti spájať s miestnymi tvorcami,“ dopĺňa Nikola Gschwentnerová. Kofoponožky od Fusakle však budú aj odmenou za nákup celého 6-packu Kofoly v spotrebiteľskej súťaži, ktorá trvá do 31. 12. 2021. Overiť si, či je súťažný kód z pokladničného dokladu výherný, bude možné na webe www.kofola.sk.
Popletené Vianoce s Kofolou
Tohtoročnú vianočnú reklamu Kofoly so sloganom „Ak sa nepletiem, Vianoce už idú sem“ doplní animácia prasiatka s klbkom vlny, ktoré si oblieklo práve ponožky a šál z vianočnej
e-shopovej kolekcie KofoMäkkúšov od Fusakle. Pletený motív sa otlačil aj do etikiet Kofoly Original 2L a 1,5 L a vianočných limitiek Karamel 2L a Jablko so škoricou 2L. „Popletené“ Vianocami sú aj sociálne siete Kofoly a komunikácia v predajniach.
rNUlife.sk / Lenka Puzlíková, 1st CLASS AGENCY